پلیس راهور: انداختن «سبزه» در خیابان و جاده جریمه دارد

 معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: ریختن هر چیزی از جمله سبزه در سطح راه ممنوع و دارای جریمه است؛ این امر افزون بر مغایرت با مقررات، در ترمز‌های ناگهانی، حین گردش در پیچ‌ها، دور زدن یا در ...

جریمه شدگان تردد بین جاده ای دارای مجوز، باید به کجا مراجعه کنند؟

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی از رانندگانی که در ایام کرونا به رغم دارا بودن مجوز تردد جاده‌ای، وسیله نقلیه آنها پس از ثبت دوربین‌ها جریمه شده خواست برای رفع این مشکل به فرمانداری‌های صادر کننده مجوز مراجعه کنند.

کلانشهر: ...

لغو منع تردد شبانه هنوز به پلیس ابلاغ نشده است

درحالی که پیش از این اعلام شده بود طرح ممنوعیت تردد شبانه لغو شده است، اما معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا می‌گوید که تاکنون این موضوع به پلیس ابلاغ نشده است.

کلانشهر: سرهنگ عین‌الله جهانی پیرامون لغو اجرای طرح ...

نحوه و زمان فعالیت مجدد مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اعلام شد

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد که مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از امروز شنبه فعال است.

کلانشهر: سرهنگ عین الله جهانی درباره فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در کشور، گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام ...

جریمه های رانندگی برای سال ۱۴۰۰ چقدر تغییر می کنند؟

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که نرخ جریمه‌های رانندگی در سال ۱۴۰۰ تغییری نسبت به سال ۱۳۹۹ نکرده و تنها پنج درصد برای کمک به سازمان بهزیستی افزوده شده است.

کلانشهر: سرهنگ عین الله جهانی درباره برخی ...

گزارشی از پیش لرزه های فروپاشی نظام درمان؛
دلالی گسترده تخت بیمارستانی و پرستار خانگی
19 فروردین 1400

دلالی گسترده تخت بیمارستانی و پرستار خانگی

یک سال و دو ماه پس از اعلام رسمی ورود ویروس کرونا به ایران و با رسیدن تعداد فوتی‌های روزانه مبتلایان این ویروس به بالای ۴۰۰ نفر، چرخه گسترده‌ای از واسطه‌گری غیررسمی درمان در ایران شکل گرفته است.

کلانشهر: علاوه بر ...